Sunday, December 20, 2009

එදා මෙදා තුර

එදා මෙදා තුර කඳුලට විවරවු දෑස් පියන් පත් කවුළු වසා
ලයේ ගලා ගිය සෙනේහයේ සුව සිනා පෙරූ රත් දෙතොල පියා
මිලාන වී ගිය රෝස කුසුම් පෙති කම්මුල් සුදුමැලි පාට පොවා
දෑත ලයේ බැඳ අවසන් ගමනට සොඳුරිය මට නොකියාම ගියා

දෑස් කවුළු පත් පලා කඳුළු කැට වෑහෙද්දී මගෙ දෑස් අගින්
කාත් කවුරුවත් වෙතත් හිතයි මට පාත් වෙන්න ඔය මුවට උඩින්
ඈත්ව යන්නට සමුගෙන කවුරුත් ඔබෙ මුව දොවතත් සුවඳ පැනින්
මාත් මගේ හිතටත් ඔබ සුවඳයි ඈත් නොවේමයි ඒ සුවඳින්

එදා මෙදා තුර කඳුලට විවරවු දෑස් පියන් පත් කවුළු වසා
දෑත ලයේ බැඳ අවසන් ගමනට සොඳුරිය මට නොකියාම ගියා

ඊයේ ඉපදී අද මියයන්නට පෙරුම් පුරාගෙන උපන් ලයේ
හීයේ වේගෙන් අහස උසට බැඳි ආදර ලෝකය හෙටත් තියේ
ඒත් ඉතින් දැන් සොඳුරිය ඔබ නැත ඇයි මේලොව මා තනිව ගියේ
ආයෙත් දවසක එකහිත් ඇත්තන් වී අපි ඉපදෙමු එකට පියේ

සනත් නන්දසිරි
විමල් ජයශාන්ත
සනත් නන්දසිරි
ගීතය අසා රස විඳින්න


6 comments:

  1. I have a true experince on this song.
    There was a couple in our university who both were in the same batch. But unfortunately the girl died due to a cancer which was not able to find out till the death. So it was very unexpected death and it was really unbearable to the guy. Whill we were travelling back from her funaral, one of the guys sang this song. That's the day I ever got a real imotion of a song..........

    ReplyDelete
  2. මම ආසම ආසම ආසම සිංදුවක්

    ReplyDelete
  3. boot කාපු වෙලාවට නියම සින්දුවක්

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. ලස්සන සින්දුවක්...මම ඉතා කැමති සින්දුවක්...

    ReplyDelete